Proces zakupu lokaty
Jak założyć lokatę?
Niezbędne będą: dostęp do Internetu i dokument potwierdzający tożsamość.
Krok 1
Krok 2
Numer rachunku, na który dokonasz wpłaty kwoty lokaty oraz pozostałe niezbędne dane do dokonania przelewu otrzymasz poprzez podpisaną elektronicznie wiadomość na adres e-mail, który podałeś podczas składania wniosku.
Krok 3
Wykonaj przelew na numer rachunku przesłany pocztą elektroniczną przez Bank Pocztowy
W pole tytułem wpisz: nazwę lokaty (np. Lokata 3-miesięczna).
Potwierdzenie założenia lokaty otrzymasz w podpisanej elektronicznie przez Bank wiadomości e-mail.
Wypłata zgromadzonych środków
1. Po upływie okresu, na który została założona lokata, otrzymasz zwrot środków wraz z odsetkami na konto, z którego dokonałeś wpłaty.
2. Możesz również zerwać lokatę on-line ( za pośrednictwem systemu Pocztowy24 ) oraz w każdej placówce Banku. W zależności od wybranej opcji zerwania lokaty potrzebne będą: dane Użytkownika lub dla zerwania lokaty w oddziale - otrzymana drogą e-mail umowa rachunku terminowych lokat oszczędnościowych oraz dokument tożsamości.
Pamiętaj! Zerwanie lokaty przed upływem jej trwania, pozbawia Cię prawa do odsetek.
Krok 4
Lokatami możesz zarządzać za pośrednictwem systemu bankowości internetowej Pocztowy24.
Jeżeli nie jesteś jeszcze Klientem Banku, a chciałbyś mieć mozliwość zarządzania lokatami to w trakcie
wypełniania wniosku on-line o lokatę zaznacz opcję dostępu do bankowości elektronicznej.
W przypadku gdy założyłeś wniosek ale nie zaznaczyłeś opcji dostępu do bankowości elektronicznej to wypełnij
dedykowany wiosek o dostęp do bankowości elektronicznej, aby móc zarządzać lokatami on-line.